تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

ادعای سرپرست تیم ملی درباره بازی‌های دوستانه|اسکوچیچ نخواست بازی کنیم!

  • کد خبر: ۶۹۰۶۶
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
ادعای سرپرست تیم ملی درباره بازی‌های دوستانه|اسکوچیچ نخواست بازی کنیم!
مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی مدعی شده با وجود در اختیار بودن گزینه‌های خوب برای برگزاری بازی تدارکاتی، اما سرمربی تیم ملی با انجام این بازی‌ها مخالفت کرده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، برگزار نشدن بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی حتی صدای برخی بازیکنان را هم درآورده، اما مجتبی خورشیدی، سرمربی تیم ملی مدعی است که سرمربی تیم ملی خود با برگزاری بازی دوستانه مخالف بوده است. او می‌گوید:« باید چهار بازی را در مدت زمان کمی انجام بدهیم. از دید خودتان می‌گویید چرا بازی دوستانه برگزار نشده اما اتفاقا تیم‌های خوبی از ما تقاضای بازی داشتند اما اسکوچیچ اعلام کرد به دلیل فشردگی، احتمال آسیب دیدگی بازیکنان و حضور آنها در کوران مسابقات صلاح نیست بازی برگزار شود. اگر سه دیدار رسمی داشتیم قطعا بازی دوستانه هم انجام می دادیم.»

وی درباره اینکه آیا اسکوچیچ دوست نداشت بازی دوستانه برگزار کنیم، این پاسخ راداد:« نه اینکه دوست نداشت بلکه برنامه‌اش به شکلی بود که گفت نمی‌خواهیم بازی برگزار کنیم. گفت فقط ‌می‌خواهیم بچه‌ها را بیاوریم و آنها را آماده کنیم. مکاتباتی شده بود و تیم‌هایی هم حاضر بودند بیایند و با ایران بازی تدارکاتی برگزار کنند اما باید تابع برنامه سرمربی باشیم. سرمربی می گوید من بازی‌ دوستانه نمی‌خواهم و دلیلش هم منطقی است. هر سه روز یک بار باید یک بازی برگزار کنیم. تنها تیمی هم هستیم که در کل آسیا باید چهار بازی انجام بدهیم درحالیکه تیم‌های دیگر سه بازی برگزار می‌کنند.»

خورشیدی درباره ناراحتی بازیکنان از برگزار نشدن بازی دوستانه گفت:« اگر قرار بود بازیکن تصمیم بگیرد، بازیکن را سرمربی می‌گذاشتند. سرمربی تیم ملی هرکسی هست باید به وی احترام بگذاریم. نظرش این بوده تیم ملی بازی دوستانه نمی‌خواهد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->